Son Konular

  • Kerbela | Hz. Zeynep R.a (Elveda Zeynep)

    0 yorum

    Ben gidiyorum meydana
    Düşman ile çarpışmaya
    Ceddimin dini uğruna
    Öz kanıma bulanmağa
    Elvedâ Zeynep elvedâ.

    Bacı ben şehid olunca
    Çok dövünüp de ağlama
    Sabrınız çok olsun bacı
    Emânet kalın Allah’a
    Elvedâ Zeynep elvedâ.

    Zeynep bu susuz yavrular
    Yavrusu ölmüş analar
    Sana emanetim bacı
    Yakınma çok sızlanma çok
    Elvedâ Zeynep elvedâ.

    Acılar anası Zeynep
    Hazin baktı kardeşine
    Ey peygamberler vârisi
    Kalbimin son tesellisi
    Kardeş Huseyn kardeş Huseyn.

    Gücüm yok kırıldı belim
    Git demeye varmaz dilim
    Kardeş gitme bir daha dön
    Son kez göreyim nur yüzün
    Kardeş Huseyn kardeş Huseyn.

    Gözlerim arkandan bakar
    İçim yanar yanar yanar
    Gözümde yaşlar tükendi
    Kalbim sızlar sızlar sızlar
    Kardeş Huseyn kardeş Huseyn.

    Küçücük kızı Sakine
    Koşarak geldi Huseyn’e
    Açtı minik kollarını
    Sarıldı ayaklarına
    Gitme baba gitme baba.

    Baba ne olursun gitme
    Bizleri kimsesiz etme
    Götür bizi Medîne’ye
    Düşmanlara esir etme
    Gitme baba gitme baba.

    Baba bu küçücük kalbim
    Ayrılığına dayanmaz
    Gözlerimin yaşı baba
    Bir ömür boyu kurumaz
    Gitme baba gitme baba.

    Bütün çocuklarla baba
    Söz veriyoruz biz sana
    Biz artık su istemeyiz
    Su deyip seni üzmeyiz
    Gitme baba gitme baba.

    Huseyn elvedâ ediyor
    Gökte melekler ağlıyor
    Düşman Huseyn’i bekliyor
    Zeyneb ölümden dönüyor
    Eyvâh Huseyn eyvâh Huseyn.

    Zülcenâh’a bindi Huseyn
    Susuz yola düştü Huseyn
    Fırat uzaklardan bakar
    Akar mahzun mahzun akar
    Eyvâh Huseyn eyvâh Huseyn.

    Başına neler mi geldi?
    Huseyn’i kimler mi kesti?
    Bunları bana sormayın
    Nebî ağlar Zehra ağlar
    Eyvah Huseyn eyvâh Huseyn.

    Huseyn’e kaç ok saplandı?
    Kimler elinde doğrandı?
    Bunları bana sormayın
    Ali ağlar Mehdî ağlar.


    Çadırları nasıl yandı?
    Başı kaç diyar dolandı?
    Bunları bana sormayın
    Kalem ağlar kağıt ağlar.


    Kan kılıca galip oldu
    Kılıçlar kanda boğuldu
    Hak müstahakkını buldu
    Bâtıl düştü zâil oldu.

    Bu Konuya Hiç Yorum Yapılmamış; "Kerbela | Hz. Zeynep R.a (Elveda Zeynep)"

    Bu Konuya Yorum Yapın